Op deze pagina
- Per post
- Storing soms niet snel op te lossen
- Hoelang duurt het
- Voor wie
- Contact
Hebt u een storing in bijvoorbeeld het televisiesignaal? Of wilt u een algemene vraag of idee delen over het recreatieoord of de camping? U kunt dit op 2 manieren melden.
Via de onderstaand formulier ‘Storing, vraag of idee doorgeven’ dient u online uw storing, vraag of idee in.
Storing, vraag of idee doorgeven
Per post
U kunt uw vraag, idee of klacht ook per post indienen.
Verstuur uw brief aan:
Recreatieoord Hoek van Holland
Wierstraat 101
3151 VP Hoek van Holland
of mail naar receptie@recreatiehvh.nl
Stuur foto’s of tekeningen mee als die uw vraag, idee of klacht duidelijker maken.
Storing soms niet snel op te lossen
Helaas kunnen storingen niet altijd voorkomen worden.
Het beheer probeert optimale televisie en internetverbinding te bieden. Lees meer over hierover in het document ‘Informatie bij storing’.
Informatie bij storing
Hoelang duurt het
- Gaat het om een storing van televisie, internet, elektriciteit of hoofdkraan, dan wordt geprobeerd dit binnen 24 uur op te lossen.
- Binnen maximaal 4 weken ontvangt u een antwoord op uw vraag of idee.
Voor wie
Alleen recreanten van het recreatieoord en camping en geregistreerde huurders kunnen een aanvraag indienen.
Contact
Hebt u nog vragen, neem dan contact op via e-mail of bel naar +31 174 382550.